Aktualno

Cover for Urednica, strateški in krizni management
561
Urednica, strateški in krizni management

Urednica, strateški in krizni management

Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter upravljamo krizne situacije in druge hude zgodbe.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Reševanje kriznih situacij. Delavnice Ostani/Stay, da bi sodelavci lahko ostali. Pomoč vodstvom in kolektivom pri sestavljanju delovnih odnosov, ki so v koščkih zaradi nemoči vodenja, komunikacije in sodelovanja. Delavnice upravljanja kriznih situacij. Delavnice prepoznavanja in upravljanja čustev v zahtevnih situacijah in priprave na zahtevne pogovore. Krepitev odpornosti organizacij. In, ponovno, reševanje kriznih situacij. Takšen je bil naš marec. Hvala za zaupanje in skupne poti.🌸 @sledilci VečManj

Reševanje kriznih situacij. Delavnice Ostani/Stay, da bi sodelavci lahko ostali. Pomoč vodstvom in kolektivom pri sestavljanju delovnih odnosov, ki so v koščkih zaradi nemoči vodenja, komunikacije in sodelovanja. Delavnice upravljanja kriznih situacij. Delavnice prepoznavanja in upravljanja čustev v zahtevnih situacijah in priprave na zahtevne pogovore. Krepitev odpornosti organizacij. In, ponovno, reševanje kriznih situacij. Takšen je bil naš marec. Hvala za zaupanje in skupne poti.🌸 @sledilci

Lepo je bilo z Ljudsko univerzo Kranj v okviru dogodka KR za uspeh. Pogovorili smo se o tem, kaj potrebujejo sodelavci, da bi lahko ostali 💗 Vsakič znova se izkaže, da so ključni odnosi, komunikacija, vodenje. In to je vse v naših rokah. Vredno je okrepiti sodelavce, da bi lahko ostali. 💗 Pri Urednici v okviru programa Ostani/Stay sodelavce, ki imajo odgovornost vodenja, še zlasti pa neposredno nadrejene, okrepimo za odnose, komunikacijo in vodenje, opremimo z orodji, empatijo in kompetencami. Kajti prav od neposredno nadrejenih je odvisno, ali bodo sodelavci odšli/ostali.
Pogovorimo se, čas je.
VečManj

Lepo je bilo z Ljudsko univerzo Kranj v okviru dogodka KR za uspeh. Pogovorili smo se o tem, kaj potrebujejo sodelavci, da bi lahko ostali 💗 Vsakič znova se izkaže, da so ključni odnosi, komunikacija, vodenje. In to je vse v naših rokah. Vredno je okrepiti sodelavce, da bi lahko ostali. 💗 Pri Urednici v okviru programa Ostani/Stay sodelavce, ki imajo odgovornost vodenja, še zlasti pa neposredno nadrejene, okrepimo za odnose, komunikacijo in vodenje, opremimo z orodji, empatijo in kompetencami. Kajti prav od neposredno nadrejenih je odvisno, ali bodo sodelavci odšli/ostali. 
Pogovorimo se, čas je.

/2025 PRILOŽNOSTI ZA BOLJŠE ODNOSE IN KOMUNIKACIJO V ZDRAVSTVU/
Praznični dnevi so skupaj z voščili prinesli novico, da je izšel Zbornik dentalne medicine v praksi 2024 in v njem prispevek Damjana Pondelek Komunikacija z zahtevnimi pacienti: "Prispevek, ki ga delim v komentarju, je lahko v podporo in razmislek sodelavcem v zdravstvu, pa tudi v socialnem varstvu, šolstvu, trgovini, turizmu…, povsod tam, kjer je delo z ljudmi zahtevno in je komunikacija s strankami lahko naporna. Tule na fotografiji pa nekaj foto utrinkov naših izobraževanj v zdravstvu na področju komunikacije (delavnice Komunikacija z zahtevnimi pacienti, Beseda zdravi ali zadavi, Asertivna Kunigunda, Moč pohvale) ter krepitve odnosov (delavnice Drug drugemu luč, Kaj stranke sploh hočejo, Me vidiš, Skupaj naprej). Na fotografiji zdravstveni administratorji UKC Ljubljana, reševalci ZD Ljutomer, sodelavci ZD Velenje, ambulantni ginekologi, zobozdravniki in njihovi sodelavci, ekipa zobozdravstva ZD Trbovlje, sodelavci okulističnega centra Hawlina in Schollmayer in ekipa ZD Ljutomer. Pomembno in nadvse dragoceno je, da krepimo komunikacijo in odnose. Za sodelavce, paciente in njihove svojce."
VečManj

/2025 PRILOŽNOSTI ZA BOLJŠE ODNOSE IN KOMUNIKACIJO V ZDRAVSTVU/
Praznični dnevi so skupaj z voščili prinesli novico, da je izšel Zbornik dentalne medicine v praksi 2024 in v njem prispevek Damjana Pondelek  Komunikacija z zahtevnimi pacienti: Prispevek, ki ga delim v komentarju, je lahko v podporo in razmislek sodelavcem v zdravstvu, pa tudi v socialnem varstvu, šolstvu, trgovini, turizmu..., povsod tam, kjer je delo z ljudmi zahtevno in je komunikacija s strankami lahko naporna. Tule na fotografiji pa nekaj foto utrinkov naših izobraževanj v zdravstvu na področju komunikacije (delavnice Komunikacija z zahtevnimi pacienti, Beseda zdravi ali zadavi, Asertivna Kunigunda, Moč pohvale) ter krepitve odnosov (delavnice Drug drugemu luč, Kaj stranke sploh hočejo, Me vidiš, Skupaj naprej). Na fotografiji zdravstveni administratorji UKC Ljubljana, reševalci ZD Ljutomer, sodelavci ZD Velenje, ambulantni ginekologi, zobozdravniki in njihovi sodelavci, ekipa zobozdravstva ZD Trbovlje, sodelavci okulističnega centra Hawlina in Schollmayer in ekipa ZD Ljutomer. Pomembno in nadvse dragoceno je, da krepimo komunikacijo in odnose. Za sodelavce, paciente in njihove svojce.
Pokaži več novic