Aktualno

Cover for Urednica, strateški in krizni management
562
Urednica, strateški in krizni management

Urednica, strateški in krizni management

Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter upravljamo krizne situacije in druge hude zgodbe.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

/2025 PRILOŽNOSTI ZA BOLJŠE ODNOSE IN KOMUNIKACIJO V ZDRAVSTVU/
Praznični dnevi so skupaj z voščili prinesli novico, da je izšel Zbornik dentalne medicine v praksi 2024 in v njem prispevek Damjana Pondelek Komunikacija z zahtevnimi pacienti: "Prispevek, ki ga delim v komentarju, je lahko v podporo in razmislek sodelavcem v zdravstvu, pa tudi v socialnem varstvu, šolstvu, trgovini, turizmu…, povsod tam, kjer je delo z ljudmi zahtevno in je komunikacija s strankami lahko naporna. Tule na fotografiji pa nekaj foto utrinkov naših izobraževanj v zdravstvu na področju komunikacije (delavnice Komunikacija z zahtevnimi pacienti, Beseda zdravi ali zadavi, Asertivna Kunigunda, Moč pohvale) ter krepitve odnosov (delavnice Drug drugemu luč, Kaj stranke sploh hočejo, Me vidiš, Skupaj naprej). Na fotografiji zdravstveni administratorji UKC Ljubljana, reševalci ZD Ljutomer, sodelavci ZD Velenje, ambulantni ginekologi, zobozdravniki in njihovi sodelavci, ekipa zobozdravstva ZD Trbovlje, sodelavci okulističnega centra Hawlina in Schollmayer in ekipa ZD Ljutomer. Pomembno in nadvse dragoceno je, da krepimo komunikacijo in odnose. Za sodelavce, paciente in njihove svojce."
VečManj

/2025 PRILOŽNOSTI ZA BOLJŠE ODNOSE IN KOMUNIKACIJO V ZDRAVSTVU/
Praznični dnevi so skupaj z voščili prinesli novico, da je izšel Zbornik dentalne medicine v praksi 2024 in v njem prispevek Damjana Pondelek  Komunikacija z zahtevnimi pacienti: Prispevek, ki ga delim v komentarju, je lahko v podporo in razmislek sodelavcem v zdravstvu, pa tudi v socialnem varstvu, šolstvu, trgovini, turizmu..., povsod tam, kjer je delo z ljudmi zahtevno in je komunikacija s strankami lahko naporna. Tule na fotografiji pa nekaj foto utrinkov naših izobraževanj v zdravstvu na področju komunikacije (delavnice Komunikacija z zahtevnimi pacienti, Beseda zdravi ali zadavi, Asertivna Kunigunda, Moč pohvale) ter krepitve odnosov (delavnice Drug drugemu luč, Kaj stranke sploh hočejo, Me vidiš, Skupaj naprej). Na fotografiji zdravstveni administratorji UKC Ljubljana, reševalci ZD Ljutomer, sodelavci ZD Velenje, ambulantni ginekologi, zobozdravniki in njihovi sodelavci, ekipa zobozdravstva ZD Trbovlje, sodelavci okulističnega centra Hawlina in Schollmayer in ekipa ZD Ljutomer. Pomembno in nadvse dragoceno je, da krepimo komunikacijo in odnose. Za sodelavce, paciente in njihove svojce.

V juniju s podjetjem Urednica, strateški in krizni management www.urednica.si vstopamo v 17. leto delovanja. Praznovali bomo delovno, s podporo vodstvom in kolektivom. Hvala vsem in vsakemu izmed vas za podporo in zaupanje na tej poti. Vašo naklonjenost, dobroto in integriteto nosim v srcu. 💗 Ponosna, da lahko učinkovito podpremo vodstva in kolektive na področju vodenja, odnosov in komunikacije, izobražujemo, svetujemo in tudi v najtežjih situacijah priskočimo na pomoč.
Veselim se naših skupnih poti. Damjana Pondelek
VečManj

V juniju s podjetjem Urednica, strateški in krizni management  www.urednica.si vstopamo v 17. leto delovanja. Praznovali bomo delovno, s podporo vodstvom in kolektivom. Hvala vsem in vsakemu izmed vas za podporo in zaupanje na tej poti. Vašo naklonjenost, dobroto in integriteto nosim v srcu. 💗 Ponosna, da lahko učinkovito podpremo vodstva in kolektive na področju vodenja, odnosov in komunikacije, izobražujemo, svetujemo in tudi v najtežjih situacijah priskočimo na pomoč. 
Veselim se naših skupnih poti. Damjana Pondelek
8 months ago

VečManj

Pokaži več novic