Urednica, strateški in krizni management
Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter upravljamo krizne situacije in druge hude zgodbe.
/2025 PRILOŽNOSTI ZA BOLJŠE ODNOSE IN KOMUNIKACIJO V ZDRAVSTVU/
Praznični dnevi so skupaj z voščili prinesli novico, da je izšel Zbornik dentalne medicine v praksi 2024 in v njem prispevek Damjana Pondelek Komunikacija z zahtevnimi pacienti: "Prispevek, ki ga delim v komentarju, je lahko v podporo in razmislek sodelavcem v zdravstvu, pa tudi v socialnem varstvu, šolstvu, trgovini, turizmu…, povsod tam, kjer je delo z ljudmi zahtevno in je komunikacija s strankami lahko naporna. Tule na fotografiji pa nekaj foto utrinkov naših izobraževanj v zdravstvu na področju komunikacije (delavnice Komunikacija z zahtevnimi pacienti, Beseda zdravi ali zadavi, Asertivna Kunigunda, Moč pohvale) ter krepitve odnosov (delavnice Drug drugemu luč, Kaj stranke sploh hočejo, Me vidiš, Skupaj naprej). Na fotografiji zdravstveni administratorji UKC Ljubljana, reševalci ZD Ljutomer, sodelavci ZD Velenje, ambulantni ginekologi, zobozdravniki in njihovi sodelavci, ekipa zobozdravstva ZD Trbovlje, sodelavci okulističnega centra Hawlina in Schollmayer in ekipa ZD Ljutomer. Pomembno in nadvse dragoceno je, da krepimo komunikacijo in odnose. Za sodelavce, paciente in njihove svojce."
… VečManj
- likes 0
- Shares: 0
- Comments: 2
2 CommentsComment on Facebook
/RESNIČNA SKRB ZA STRANKE/ Predstavljajmo si, da obiščemo prijatelja, ki nas toplo sprejme. Zanima ga naše življenje, posluša nas brez prekinjanja in obsojanja. Potrudi se razumeti naše težave. Prijazno ponudi pomoč in podporo. Prijatelj je tam za nas. To je občutek, ki ga želijo doživeti tudi naše stranke. Da so slišane, razumljene, da nam je mar. Da smo tam zanje. Da zmoremo razumeti njihova pričakovanja, potrebe, težave, skrbi in jim z veseljem priskočimo na pomoč. Za Dnevnik je dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica (www.urednica.si), opisala, kaj je resnična skrb za stranke, kakšne prednosti prinaša in kako lahko v resnični skrbi za stranke podpremo sodelavce. ✔️ … VečManj
Kako podpreti sodelavce v resnični skrbi za stranke?
Resnična skrb za stranke je kot iskreno prijateljstvo. Redka in dragocena. Podjetja in organizacije, ki jim je mar za odnose, so nagrajeni z zadovoljnimi strankami in sodelavci ter imajo pomembno kon…0 CommentsComment on Facebook
KAJ POTREBUJEJO VAŠI SODELAVCI, DA BI LAHKO OSTALI/ Ko se s sodelavci v delovnih kolektivih pogovarjamo o tem, kaj potrebujejo za to, da bi v organizacijah lahko ostali, se izrišejo štirje stebri, ki omogočajo stabilnost: vodenje, odnosi, komuniciranje in ustrezno nagrajevanje. Damjana Pondelek, svetovalka vodstvom in kolektivom, direktorica podjetja Urednica (www.urednica.si) je v prispevku na povezavi prispevala nekaj izhodišč. Kaj specifično potrebujejo vaši sodelavci, pa se pogovorimo na delavnicah Ostani/Stay, ki jih vodimo v delovnih organizacijah. … VečManj
Kaj potrebujejo vaši sodelavci, da bi lahko ostali?
Kako pridobiti in obdržati sodelavce, je danes največji izziv za podjetja in organizacije. Ko ob ustreznem nagrajevanju okrepimo tudi vodenje, komunikacijo in odnose, sodelavci ostanejo. Piše: dr. …0 CommentsComment on Facebook
V juniju s podjetjem Urednica, strateški in krizni management www.urednica.si vstopamo v 17. leto delovanja. Praznovali bomo delovno, s podporo vodstvom in kolektivom. Hvala vsem in vsakemu izmed vas za podporo in zaupanje na tej poti. Vašo naklonjenost, dobroto in integriteto nosim v srcu. 💗 Ponosna, da lahko učinkovito podpremo vodstva in kolektive na področju vodenja, odnosov in komunikacije, izobražujemo, svetujemo in tudi v najtežjih situacijah priskočimo na pomoč.
Veselim se naših skupnih poti. Damjana Pondelek
… VečManj
0 CommentsComment on Facebook
… VečManj
0 CommentsComment on Facebook