Za vas smo pripravili strokovne vsebine, ki lahko prispevajo:
- h krepitvi odnosov, vodenja, organizacijske kulture, ugleda in zaupanja,
- k resnični skrbi za sodelavce in stranke,
- k upravljanju tveganj in pričakovanj,
- k zaščiti ugleda in dostojanstva posameznika in organizacije,
- h krepitvi ustreznih odzivov in komunikacije vodstva v zaostrenih okoliščinah,
- k preprečevanju zapletov, kriznih situacij in posledično afer, ki prizadenejo vse.
Pri navajanju prispevkov ali njihovih delov, prosimo, navedite vir in povezavo.
- Upravljanje tveganj in reševanje kriznih situacij:
- Krizna situacija, afera? Ne čakajte, da bo minilo!
- Krizne situacije podjetij: Bolj preprečevati kot reševati
- V krizni situaciji vsakdo ostane sam. Kot Kevin
- Krizna situacija izvoznega podjetja: na kocki je vse
- Strateški in krizni management občin: Učinkovito preprečevanje in upravljanje kriznih situacij
- Management v digitalni dobi – na primeru komunalnega gospodarstva
- Ravnatelj je ranljiva tarča
- Še včeraj strokovnjak, danes pošast – na primeru šolstva
- Zapleti, krizne situacije, afere in druge hude zgodbe v vzgojno-izobraževalnih zavodih
- Krizne situacije, afere in druge hude zgodbe v zdravstvu: Na koncu zdravstveni delavec ostane sam
- Stolček funkcionarja: Kar se od daleč zdi kot prestol, je od blizu fakirski stol
- Anonimke, sistemska bližnjica za obračun z vami
- Sodišče javnega mnenja in preganjalci: Na grmado z njim!
- Facebook, Twitter…prostor največje ranljivosti družbeno izpostavljenih posameznikov
- Strokovnjak, direktor, odločevalec, vodja, izpostavljeni posameznik na sodišču javnega mnenja – na primeru zdravstva (strokovno predavanje, video).
- V hudih situacijah odpadejo vse maske
- Porušeni odnosi med sodelavci vodijo v krizno situacijo
- Krizne situacije žal ne poznajo počitnic
- Intervju z dr. Damjano Pondelek: Krizne situacije razkrijejo vse
- Krepitev odnosov in vodenja, organizacijske kulture, ugleda in zaupanja:
- Kaj potrebujejo vaši sodelavci, da bi lahko ostali z vami?
- Vam bodo sodelavci povedali, ko bodo zaznali težavo?
- Ugled in zaupanje je vse, kar imate
- Se znamo veseliti uspehov sodelavcev in naših skupnih zmag?
- Boljše vodenje, manj hudih zgodb
- Pozabite na influencerje. Poskrbite za zaposlene
- Spletni ekscesi sodelavcev upravičeno skrbijo
- Javni pritisk popusti, slaba odločitev ostaja
- Kritika vodstva strogo prepovedana
- Zaupanje v delovnih kolektivih – kako ga povrniti in okrepiti? (strokovno predavanje, video)
- Sreča na delovnem mestu?
- Ranjeni odnosi v kolektivu so zrcalo vodenja
- Ne vežite pentljic na ranjene odnose v kolektivih
- Odpoved, prelomno darilo sebi
- Notranja odpoved je klic na pomoč
- Ko v delovnem okolju ni spoštovanja, zaupanja in varnosti
- Krepitev odnosov v ranjenem delovnem kolektivu (strokovno predavanje, video)
- Dobrota je nalezljiva
- Integriteta v naših delovnih odnosih
- Življenje z javno funkcijo
- Bolezen javno izpostavljenega posameznika
- Odnose v kolektivu moramo in zmoremo izboljšati
- Govorice, uničevalke organizacijske kulture, odnosov in zaupanja med nami
- Etično vodenje, dobri odnosi in še boljše poslovanje
- Ne rušimo mostov od odhodu
- Pohvala na delovnem mestu
- Odnos do strank, kupcev:
- Kako podpreti sodelavce v resnični skrbi za stranke?
- Prijaznost in empatija, vaša supermoč v odnosu do strank.
- Težki pogovori z zahtevnimi strankami
- Že spet te zoprne stranke?
- Jezna stranka, kaj pa zdaj?
- Tudi od bank pričakujemo dober odnos do strank
- Je vaša skrb za kupce ustrezna?
- Za učinkovito pomoč strankam ne potrebujete veliko