Krizne situacije, vezane na oddajo prostorov in dogodke v njih, so kar pogoste in pri www.urednica.si smo v zadnjih letih reševali neverjetne zgodbe in zaplete na to temo. Zapleti so tako pogosti in pričakovani, da bi morali biti del kriznokomunikacijskega načrta ali vsaj resnega premisleka vsake institucije, ki daje svoje prostore v najem, bodisi odplačno ali neodplačno. Ko se zaplete, namreč praviloma ni v ospredju vprašanje, pod kakšnimi pogoji je bila dvorana oddana, pač pa, kakšen dogodek se je odvil v njej in kako se je sploh mogel zgoditi pri vas.
Zlasti v okoljih visokih pričakovanj ljudje upravičeno pričakujejo, da jim dogodek ali produkt (ponujen npr. v zdravstveni ustanovi, zdravilišču, lekarni, šoli, knjižnici…), ne bo v škodo.
Pa saj nimamo nič s tem dogodkom (ali produktom) pravijo, ko se zaplete. In zaplete se mimogrede.
Le dvorano, učilnico, sobo, poličko… so dali v najem. A zgodba ni tako preprosta. V okoljih visokih pričakovanj ljudje upravičeno pričakujejo, da jim dogodek ali produkt (ponujen npr. v zdravstveni ustanovi, zdravilišču, lekarni, šoli, knjižnici…), ne bo v škodo. Ko se zaplete, prizadete, javnosti in regulatorje zato kaj malo zanima, kako je na papirju, v pogodbah in pravilnikih vse lepo urejeno (pa tudi to ponavadi ni). Zgodilo se je pri vas, v vaših prostorih, zato se boste na sodišču javnega mnenja in še kje morali zagovarjati vi.
Zato razmislite o tem, kakšnim vsebinam in produktom dajete prostor in s tem, v družbenih očeh, tudi svojo podporo in bodite pripravljeni na krizne situacije iz tega naslova.
Damjana Pondelek, strateška svetovalka vodstvom in krizna komunikatorka, direktorica podjetja Urednica, odnosi z javnostmi, d.o.o.
Pri povzemanju naših vsebin, prosimo, navedite vir in povezavo. Sicer pa smo veseli, če naše vsebine najdejo pot med ljudi.